1. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub chęci reklamacji zakupionego towaru prosimy o wcześniejszą informację telefoniczną lub mailową, a następnie odesłanie wadliwego przedmiotu na adres Biura Obsługi Klienta
ADE ART
ul. Rogozińskiego 3
31-559 Kraków
2. Przesyłki dostarczane przez firmę kurierską należy otworzyć przy doręczycielu. W przypadku widocznych uszkodzeń powstałych podczas transportu, należy spisać protokół reklamacyjny. Protokół należy sporządzić do 7 dni od daty odebrania przesyłki.
3. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 2 dni roboczych od daty dostarczenia towaru, o czym klient informowany jest mailowo.
4. Reklamacja nie będzie uwzględniona w przypadku
5. Po uwzględnieniu reklamacji towaru wadliwego, zostanie on naprawiony lub wymieniony na nowy, jeśli naprawa nie będzie możliwa, sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
6. Reklamowany towar musi zawierać dowód zakupu (paragon lub fakturę), oryginalne opakowanie oraz certyfikat.
7. Nie uwzględniamy reklamacji związanych z opóźnionym terminem doręczenia przesyłki, wynikającym z winy przewoźnika (Poczta Polska, kurier UPS)
8. Sklep nie odbiera przesyłek wysłanych za pobraniem. Takie przesyłki będą zwracane do nadawcy, który będzie ponosić wszystkie koszty związane z przesyłką.